Saturday, July 3, 2010

sabtu last di rumah...

hye there..

selsema x baik lgik..adakah h1n1? huhu
arini g sunway..jalan xtau g main redah jew..=p
akhirnya smpi gak..
walaupn ade halangan kete mati tibe2..T_T
cadang nk g sunway lagoon tp ujan plak..
so, jln2 je kat sunway pyramid..

g dgn mak tam,
td mak tam belanja mkn aym penyet..huhu
sgt sedap..walaupn pedas n aku akn sakit perut, aku mkn gak smpi licin..
tibe2 dpt msg drpd stranger, dia marah2 aku lak..
biol per..haha..
cm dak skola lgik gaya nye..
aku kol dia then ckp xknl diaorg..
pdn muke..wahaha

after mkn g jln2 jap..
mak tam belanja aku beg TL..
hehe besar kot..yuhuu
so, pasni mst rajin pi kuliah..
jgn tdo je lbih..
okey!!
^_^

mlm ni kne ready brg2 tok msuk u..
pakaian, buku, mcm la lagi...
harap2 sume brjln dgn lancar..

kwn2 doakan aku dpt kolej..
leh blaja dgn tenang n xyah msak..
ngee..bebas nk wt pe shj..
but kwn2 xde..isk isk..
xpe2..kan same klas..

insya-allah..plz2 jgn tdo dlm klas mcm diploma dlu..
ko da bsar kn, malu la tdo time lec mgajar..
mcm sem lpas ko tdo cover2 je..hehe sabor2..
make ur class as ur playground, enjoy!
chill babe...

No comments:

Post a Comment