Tuesday, July 6, 2010

kehidupan di kolej

pagi2 bgun kol 6, plg lmbt pn 6.30 wt mase nie la..hehe
then g mandi solat n breng2..
kdg2 baring smpi trtdo, bgun blek kol 8..haha
tggu bus kat dpn dataran cendekia..
ade rezeki dpt la nek bus uitm xyah byr rm1..
jimat2..huhu npe la aku xlepas nek titi..
kalo xda leh merempit da dlm uitm ni..T_T

da dpt nek bus..trun la dpn kolej seroja..
mula la pendakian "batu caves"..
haha nek bukit yg ntah bpe darjah tu..
smpi la ank2 tangge yg menuju puncak menara saas..
slalu nye kalo smpi lmbt lift da xramai..
hehe tp tkot gak kalo lec xbg masuk..
cuak2..kalo cpt tu pndi2 la myelit tok msuk lift..
rajin, panjat tangge la pe lgi en..huhu

da smpi klas huhh smgt pagi2..
gelak2 pesume..
aku jenis dlm klas mst nk respon sume yg lec ckp..
sbb kalo aku syap aku akn trtdo..ngeh2..
suh la aku diam, dlm 15 min aku akn trsengguk2..
so, nk elak drpd tdo aku akn respon pe yg lec ckp n borak skit ngn member slow2..
cos, kalo da trlelap mmg xphm le pe yg lec ajar..
tkot t nk exam xphm topic tu bahaye..
mau nangis spnjg mlm..uwaaaa

pagi kalo klas abes awl aku akn bli sarapan skit..
nsi lemak kalo smpt, xpn nugget yg cucuk2 tu..
pnuh dgn org kat kafe bwh menara tu..
pe lg sama berebut la..hehe laporr..

tgh ari plak, kalo xde klas aku akn blek bilik n rehat2..
kalo ade aku akn lepak kat surau xpn g ptar..(library)
aku ni suka tdo..dpt tdo kjap pn jdi la..
kalo xtdo nt aku jdi biol xleh msuk pe yg lec ajar..

then klas ptg yg sgt2 mencabar..
after lunch solat pesume aku msuk klas..
huhuhu..stgh jam pertama aku da start mengantuk..
tahan2 smpi la kdg2 trlelap skjap..
huhu pe nk jdi la ko fatin..
dr skola men lgi ko suke tdo dlm klas en..
wat malu jew lar..

abes klas ptg huhh sgt lega..hihihi..
aku leh smbg tdo kat kolej..ngee
tdo jap then bgun solat..
b4 mgrb slalunye aku akn g beli mkn mlm..
org punye la ramai kat bwh..
aduh xlarat nk tggu..
kalo dpt kete kn bgus..
uwaa..bila abh nk bg aku kete ni..

solat mgrb mgaji then solat isyak..
baru la aku mkn mlm..
ni sem baru mula..
kalo da lame aku akn study dri pkul 10 smpi 12 xpn kol 2 kalo byk assignment..
kalo trlebih kol 2 aku xleh tdo da..
tgk la kipas lame2..pk masalah..pk mase dpn..hurm..
akibatnye, bgun lmbt n tdo la dlm klas..haha

aku harap sem ni aku enjoy..
aku ade ramai kwn2 yg brjuang tok abes kn blaja dgn cemerlang..
aku kne beat diorg..kne jd salah sorg drpd bintang2 yg sgt mnyerlah..
aku nk merasa blaja kat oversea..plz aku nk sgt..
erm..k la nk mandi dlu..tata..^_^

No comments:

Post a Comment