Tuesday, July 13, 2010

hari jumaat...9 july..

dengan menangis benda yg da trjdi xkn dpt di ubh kembali..
jd aku ambl keputsan utk melupakan nya, walaupn aku mmg brase sgt malu krn mnyayangi ataupn mencintai kwn ku sendri..

aku g klas mcm biasa, dri pg smpi la ptg..
lps mgrb aku da mula xsbr sbb sebentar lgi aku akn ke kl utk tgk late nite movie..
mcm2 aku pujuk si dia utk benarkn aku keluar mlm brsama kwn..
akhirnya ada syarat yg patut ku turuti jika mahu keluar brmlm jgk..

tiba2 aizat kol, n bg tau xjd kuar tgk movie..
apai ajak dia g pd n dia nk aku ikot skali..
mula2 aku rase mls sbb aku mmg nk pergi tgk movie..
bkn nk g pantai..huhu tp demi kwn aku ikotkn jgk..

aizat jmpt aku kat kolej, then nini kat umh sewanya..
kami singgah dlu kat kolej aizat, pastu jmpa apai kat bangi..
kami gerak pkul 12 n smpi pd pkul 2 pg..
bygkn siang td aku xmkn nasi lgsg..
lapar gler!! aku mintak apai tlg benti n aku beli a&w..

smpi apartment aku trus msuk bilik x jmpa pn kwn2 apai..
gomen2..aku trpaksa kol si dia..
da jd mcm tawanan pn ade..
but mmg itu aku suka..
org bg perhatian lbih pdku..

kami brtiga bsantai di tp pantai..
mulanya aku xnk duduk di bwh sbb sejuk..
tp kwn2 ku sume di situ jd aku pn join diorg skali..
kwn2 apai aku xbiasa kn dri lgi..
tp da rase sjuk gler n xslesa, aku cabut naik ats pkul 5 pg..
wahh, mmg lena tidur di bilik..hehe

mimpi2 ku yg indah bakal brmula di pd..

No comments:

Post a Comment