Wednesday, July 7, 2010

aku dan insan bernama lelaki..

arini aku mcm org xbetol..
ntah la..aku penat kot..
penat dgn kerenah lelaki yg xphm2 ape yg aku nk..
aku ckp bm kot atau nk aku ckp bhse tamil or mandarin??

arghhhhhhhhhhhhhhh!!!!
tension gler...aku nk mati cpt!!!
nape lelaki? npe?
aduhhh....

mak...nk ikot mak..
makk...makkk...

aku xnk kapel thats it!!
xphm ker?
aku xnk syg sape2 dah slain bakal suami ku..
aku da serik..
plz2 la phm..

kalo aku xlyn nt ade la plak yg sedih..
aku nie xde sape yg kesian kn ke?
lyn kn perasan korg je..
aku nie xde perasaan ke? hah?
aizat tlg aku!! T_T..

doakan aku di temukan bakal suami yg sesuai tok aku..
aku xnk ulgi kslhn dlu..
aku xkn percaya lelaki dah..
ya Allah..kuatkn la hatiku n tabahkn la driku..
tunjukkan ku jln yg lurus..amin..

No comments:

Post a Comment