Wednesday, July 14, 2010

percutian di pd..ngee

sabtu n ahad lps sgt best..

aku menjadi org lain..bkn dri aku sndri..
dlu aku sgt pemalu n kuar dgn lelaki slain pakwe aku..
now aku da brsosial dgn sape2 pn..
huhh thats sound great or not?

aku pn xtau..hahaha..
pg2 kteorg mandi pantai smpi la tgh hari..
then g lunch sama2..
apepn aku kne msg dgn abg..
hurm..abg2..

ptg tu kteorg mandi laut lgik..
tringin nk main banana boat..
abg tu offer aku rm10 satu kpale..
so, kteorg pn on je la..

huhu..aku, aizat, nini, apai n piston..
best tp xtau npe aku cuak..
nini plg hapy dia lompat ats banana boat tu..
aku diam dan diam..
mase dia jatuh kn aku da ready but life jacket aku trcabut..
nsb baik kat tgn ade lgi..

mmg nk nangis mase tu.. muka aku kat dlm air..
jacket tu trapung padahal bdn aku sume tggelam dlm air..
aku tkot gler..xtrjerit pn cuba tok pegang pe yg ade..
tibe2..aizat dtg.. dia tlg aku trapung..
piston pn tlg ketat kn blik jacket tu..
alhamdulillah diorg ade mase tu..
kalo xmmg aku xleh nk tls blog ni..T_T

kali kedua jatuh pn aku xtrapung..
diaorg jgk yg tlg..aku malu tp da mmg diaorg kne pegang aku..
jnji aku selamat n sume org selamat..
huhh tkot..xnk da naik benda tu..
jetski xpe gak..ngee

kteorg main kad same2..piston, zul, jo, apai, fatin sume friendly..
kelakar sgt..huhu..xpenah ade member mcm diorg..
open minded n ambl berat...
aizat manje ngn aku..
xtau npe..mgkn dia anggap aku kwn baik dia..
tp aku agak kekok skrg dgn dia..
harap2 dia dan aku bley kembali mcm dlu..
mcm bff..tp aku ok je..
dia yg mnjauhkn dri..ntahla..rndu ko aizat..

erm, ari ahad aku sakit perut..
mgkn gastrik then aku xtahan..
pg tu xmandi pn laut..
uwaa sedih gak tp perut aku xsdp..
aku dgr kwn2 aku pgl nama aku..
aizat pgl dgn sekuat hati..MIRA!!!
nini pgl FATIN!

aku dgr sgt, tp aku menahan sakit perut dan abg xbg aku mandi..
dia marah sbb aku ckp belit2..
kjap nk blik sabtu mlm, kjap pg ahad..
hurm..aku layan kn je marah dia..
pujuk2 dia phm gak..
dia suruh aku dtg perak plak nk temankn dia..
dia pn da xbg aku hangout n sleepover dgn kwn2 trutama dgn boys..

dia jeles sgt..hurm..
b4 smpi kolej aku sgt trkejut bila apai cte pasal fatul..
ari ahad aku dingin dgn sume org..
ntah la knape..mgkn tension dgn abg..

tp aku smpt main pool dgn piston b4 blik..
dia ajr aku main..huhu
thrill jgk..sakit kot jari..ngee
then, kms2 brg n gerak mkn tgh hari dlu sama2..
borak dgn fatin n zul..
zul gile2 org nya..farid kamil la ktekn..haha
jgn marah ye..akak fatin pn cool sgt..=)

odw blek bangi singgah umh aku jap..
aku ambl brg2 utk kolej..huhu
then g kolej aizat..
smpi shah alam aku da xde mood..waaa
haha..tu je la kot yg aku igt..
kalo ade pape trtgl tu mgkn aku nk lupekn xpn hanya tgl kenangan..
thanks 4 every things n i appreciate it.. love u all...^_^



No comments:

Post a Comment