Monday, October 18, 2010

mandi laut...

yeah...
seronok sgt bercuti dgn family abg mggu ni..
kteorg g lumut, mandi kat teluk batik..

ari jumaat lpas klas mandarin aku trus shot g kuale..
hehe nek bus duk sblah kak nana..
kak nana roomate aku kat melati..

kteorg dlm bus lbih 4 jam..
huhh penat, nk dkat smpi tu leh plak pening pale nk muntah..
nek bus double decker, duk blkg skali pe lg, loya la tekak..
haha..anyway best sbb xsbr2 nkjmpa kekasih hati ku..ngee

dlm pkul 8 lebih abg jmpt nek kete..
kteorg mkn nasi dlu..then, blek umh mak dia..
msuk umh tgk aida pn ade skali..
aida, mak amsyar..

duk rehat jap pastu mandi, lepak2 tdo..
sok pg ciap2 nk g lumut..
kteorg g 3 kereta..
kete papa, abg dgn kak ina..

smpi sana da pkul 3 ptg..
jenuh cri diorg, sepanjang pantai tu kteorg jln cri mereka..
da jmpa pe lg..mkn! hehehe lapor..
mkn mskn kmpg..aku tlg msk kerang tumis jew..
wakaka..

mkn nasi bertambah2, lauk gulai tempoyak cdp sgt..
dgn ikn masin, ikn grg, ulam2..
pastu mandi!!!

adehh, aku kne jge ank kak ina..
aiman dgn haikal..
main je kat gigi air tu..
dlm walaupn dkat dgn pantai..

abg plak mandi sorg2 kat tgh laut..
pemalu btol abg nie..
xbrgurau dgn aku lgsg dpn family dia..
hurm, xpe la..aku pn kne hormat cre dia lyn aku..
yg pntg aku tau, dia syg sgt kat aku..

naik tmpt berkelah, aku nmpk aym bakar..
huhu cdp gler! aku mkn 2 ketul kot..
ngee, bdak2 laki tu bg diorg wt berbeku kat sbalh je..
abg da salin suar pn..
dia kata pening, xmo mandi dah..

erm, yela..
ida, fikri dgn abg leman naik speed bot..
trjerit2 ida tkot, mak!! mak!!
fikri plak mgucap n brzikir..
hehe klakar bdak2 tu..

sblm blek kteorg ramai nek banana boat..
fikri, aku, mak su eton, mak lebor, ida dgn abg leman..
huhu dua kali stop tgh2 laut sbb minyak abes..
cuak jgk.. time nk jatuh tu plg sakit..
sedar2 da dlm air, n aku tenggelam..
mak lebor ade kat ats aku..

waaa..tkott, aku xleh brnafas..
aku naik kat permukaan ambl nafas..
[astu cri ida n org yg leh di capai..
huuhuh..sonok tp penat..da la xreti brenang..
hehe..naik tukar bju n ciap2 nk blek..

wahhh, best sgt dpt g brkelah dgn diaorg..
bila la aku nk ade family sndri..
erm, aku cyg abg sgt2!
syg tggu abg dtg umh...
muahxx mekaseh byk2 abg...

i LOVE u so much!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment